Športni marketing – popularnost in možnosti

Vsi se lahko strinjamo z dejstvom, da je šport izjemno priljubljen in zaradi tega cveti tudi športni marketing. Skozi leta ta industrija pridobiva na priljubljenosti in brez dvoma se v njej obrne tudi precej velika količina denarja. 

Zagotovo vsak izmed nas opazi reklame, ki se vrtijo med raznimi športnimi dogodki in igrami, marsikdo pa se ne zaveda, da so lahko na največjih dogodkih kot je npr. Superbowl podjetja porabila tudi do 240 milijonov dolarjev v zadnjih 10 letih, da so se na platnu pojavili njihovi izdelki. Športni marketing torej na mnoge različne načine uporablja šport, da z njegovo pomočjo proda svoje izdelke ali usluge. To je lahko ali z predvajanjem oglasov med tekmami ali pa z promocijo svojega izdelka skozi določenega športnika. 

Vsekakor pa športni marketing ni omejen le na profesionalni šport kot je bilo omenjeno v prejšnjem odstavku. Prisoten je tudi pri študentskih in nižjih ligah v katerikoli discplini, in tudi v teh kategorijah podjetja iščejo perspektivne športnike, ki bi želeli v prihodnosti sodelovati v namen promocije njihovih izdelkov. Športni marketing je v bistvu izredno dovršen, ker ljudje pogosto določen šport, ekipo ali igralca naravnost obožujejo in s tem ko ta igralec promovira dotično znamko obstaja velika verjetnost, da bodo oboževalci športnika ali ekipe izdelke te znamke prevzeli z navdušenjem.  Prodaja ter popularnost se bosta tako povečali kar pa je seveda glavni cilj podjetja. Od tega odnosa pa lahko beneficira tudi športnik ali ekipa sama, ker če je podjetje na dobrem glasu in izredno uspešno se ta zunanja podoba prenese tudi na njih in obratno. 

Agenti iščejo športnike, ki izstopajo, so atraktivni, uspešni, bogati, imajo lastnosti vodje, disciplinirani itd. in se potem odločijo za posameznika za katerega mislijo, da bo najbolje zastopal njihovo znamko. Četudi je trgu konkurenca velika so možnosti za uspeh neverjetne in ne glede na to ali imate v tej stroki izkušnje ali ne je športni marketing vsekakor vzpenjajoč se način promocije vašega podjetja. 

Urednik